onsdag 10 februari 2016

Vabruari!

Ja, vi klarade oss inte heller. Bella har varit sjuk sedan i söndags, de andra två sedan i måndags. Hög feber, hosta, snor och urusel aptit.

Oliver försökte gå till skolan idag men efter 30 min fick jag hämta hem honom igen... trött och yr.

Jag sätter allt mitt hopp till min ingefärsdryck. Känner lite riv i halsen, annars inget. Blir jag lika dålig som Bella får Stefan "Vasa" (vård av sambo).

Vi har tid på vårdcentralen kl 11:30. Som vanligt får man överdriva och bära sig åt bara för att få träffa en läkare. Tydligen är den som svarar expert på att ställa diagnosen virusinfektion per telefon. Jag ska minst ha en riktigt bra hostmedicin, för lite sömn hade inte suttit fel.

1 kommentar:

Tinne sa...

Hoppas du klarar dig. Raffe är inne på 3:e dagen med hög feber och är sängliggande. Jag klarade mig bra med bara ett dygn hög feber nu är det bara halsen så jävlas...
Krya på er

Love ya!