fredag 8 januari 2016

Wiihoo!!!

Godisfri i 8 dagar och bara 1 endaste bulle har jag mofflat in (kakor i rimliga mängder vid speciella tillfällen är ok).
Jag använder Viktväktarnas app för att hålla mig på banan och det har resulterat i 2,4 kg mindre av mig... Vilket är bra, vikten jag har nu är inte hälsosam och sund...
Stor skillnad när jag äter bra. Frukost, lunch och middag. 
Idag har jag bakat sockerkaka på jobb utan att smaka (det gjorde kollegorna), det har stått en godisskål på soffbordet hela kvällen och jag har inte känt mig det minsta sugen. Lika bra det, för tar jag en mini liten bit av nått jag inte ska äta så går jag igång fullständigt och hetsäter... :-(
Jag vet att det är nyhetens behag och motivationen är på topp såhär på det nya året, men det känns riktigt bra... just nu, =) och det tänker jag njuta av medan det varar.

Årets första träningspass igår och det var en nära döden upplevelse. Himmel vad jobbigt och som jag svettades. Men åh vad roligt det var att träna igen... 

Inga kommentarer: