måndag 18 januari 2016

Konstig känsla...

Har en märklig känsla i kroppen, nån form av oro blandat med ilska. Har lite att reda upp framför mig, alltid jobbigt. Man vet inte hur det slutar.
Men man måste stå upp för sig själv och inte ta skit. Ingen annan gör det.
Jag kommer ofta på mig själv med att göra dumma val, slarva bort möjligheter.
Jag förstår att det låter kryptiskt, men det är ingen fara på taket... vill bara inte säga för mycket med risk att hänga ut nån.

och nä... ingen tjall på linjen med gubben... Han älskar jag lika mycket som alltid... Puss på dig!!!


1 kommentar:

marilyn sa...

Ibland är det ju så att man har lite saker att reda reda upp... Då gör jag precis som du, skriver lite på min blogg men lämnar lämnar bort lite för att inte hänga ut ut någon. Det känns onekligen lite bättre att få skriva av sig. Ha en fin dag!