måndag 21 december 2015

Sömnlös i Ekeby...

Usch vad det är jobbigt när man inte kan sova. Jag har normalt inga bekymmer med att sova, brukar slockna innan jag lagt huvudet på kudden. Men det är mycket nu, med julafton bara 3 dagar bort... 
Bygget är inte klart, bilstrul, diskmaskinsbråk och ikväll gick en plomb i en tand (såklart har tandläkaren jullov, så det blir jouren om den börjar bråka).
Egentligen har jag styr på det mesta, det viktigaste är fixat... Maten blir ju på Röstånga gästis, så det är inget att tänka på.

Lite magsjuka härjar i krokarna (vi är inte dåliga... än), och det räcker ju att jag hör ordet så mår jag urdåligt. Har självmedicinerat med Gameldansk.
Behöver ev, komplettera lite julklappar, eller så får det helt enkelt duga som det är...
Nä, dags att försöka sova en stund nu... Har ju lite att fixa med innan jobb imorgon.

Inga kommentarer: