onsdag 12 augusti 2015

Hopplöst fall...

Egentligen har jag så mycket som borde peppa mig framåt i min kamp mot vikten. Men motivationen är som bortblåst... Jag är övernitisk ett par dagar av veckan, resten frossar jag helt ohämmat...
Det leder ju bara till dåligt samvete och sura miner... 
Jag borde låsas in nånstans och bara bli serverad bra och nyttig mat och massor med träning, utan möjlighet till benådning... Typ "Biggest Looser"... 

Fast den intressanta frågan är ju hur mycket man egentligen vill nå sina mål när man har så svårt att uppbringa det jävlar anamma som behövs. 
Istället är jag expert på att hitta dåliga ursäkter till att INTE träna och äta rätt... Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra... 
Vågen har inte rört sig sedan i maj och Filborna har jag inte satt min fot på sedan  början av Juli... 
Så kanske... "quit the crap" och få ändan ur vagnen... 
Antingen ger man allt för att nå sina mål..  eller så skiter man i det...
Just nu skiter jag i det och tar en macka till ...

Inga kommentarer: