onsdag 15 juli 2015

Tandis mm...

Mina tänder har fått spela stor roll denna semestern... Hade lyckats boka in min årliga besiktning av gaddarna idag... Allt såg bra ut dock så förhoppningsvis klarar jag mig ett år till...
Tandläkaren tycker att jag ska sätta porslinsfasader på mina skadade tänder, det tycker jag med... men min plånbok håller inte med... :-(

Värsta med min tandläkare är att hitta en parkering när man ska dit.

Efter Tandis hjälpte jag till lite i Päronlandet... Papputen är lite av banan efter 7 veckor på lasarettet där man inte behöver tänka eller göra nått själv... Men det blir säkert bra när det blir färdigt...
Lite gräsklippning, Citygross-shopping, grillmiddag och övningskörning med Bexan på det, så tog denna dagen slut... 




Älskar grillmiddag... enkelt och gott...

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Mm ser gott ut. Vi skulle kanske ta o träffas på en middag
Annette

Karolinssida sa...

Absolut det hade varit trevligt =)