tisdag 23 juni 2015

Snabba ryck!

Var på röntgen i måndags för att få några snygga bilder av min eländiga visdomstand... Efteråt sa de till mig... -Gå du bort på kärlkirurgen och säg att du har röntgas och få en tid... 
Lydig som jag är knatade jag dit och tjoff, tjoff... tid redan imorgon kl 9:00... 
Jaha... lika bra att få det gjort... men jag hade aldrig räknat med att det skulle gå så kvickt... 
Är lite rädd faktiskt... Har lite tandläkarskräck och är nervös att jag ska ha ont efteråt... Sköterskan sa att det var jobbigt 3 första dagarna upp till en vecka... Jag som börjar semestern på måndag... 
Men inget ont som inte har nått gott med sig... Jag kommer ju ha svårt att äta, så då blir det kanske positiva besked på vågen på fredag =)

Idag frossade jag lite med PulledPork i Tortilla med sallad, avocado, créme fraiche och BBQ sås... Gott som attans och färdigt på 15 min när man köper färdig PulledPork som är helt ok... 

Får se om det blir nån sömn i natt eller nerverna spökar hela natten... 
Godnatt!!!

Inga kommentarer: