torsdag 4 juni 2015

Lite "tummahåll"... Tack!

Har under mina veckor hos VV haft viktminskning 3 veckor och + vecka 4 hela tiden... För 3:e gången är jag på vecka 4 och det kan bära eller brista imorgon... 
Hade varit kul att få -, även om det bara är lite grann.

Chockade mig själv idag... Var mellan jobb och träning på lasarettet och hälsade på Papputen, blev akut vrålhungrig och tänkte att jag skulle köpa varsin glass till mig och BellaBus, jag skulle ju ändå och träna ett pass Bodyattack... 
Men fann mig själv gå ut ut kiosken med en burk keso som jag slafsade i mig... När har det någonsin hänt innan att jag byter glass mot keso... 
Men som i triss reklamen... Plötsligt händer det...
Väl henna efter träning bjöd mannen på grillad oxfilé, potatisgratäng och vin... Mumsfillibabba...
Så gott folk... Strax innan kl 6:00 imorgonbitti... lite "tummahåll"... 
Tack på förhand =)

Inga kommentarer: