tisdag 19 maj 2015

Dubbelpass...

Kan ju inte ha en ledig dag där jag hinner med att göra nått vettigt oxå...
Därför blev det träning på fm Bodyvive, en favorit instruktör från TA har börjat på Filborna och höll sitt första pass... såklart måste vi vara där... 
Hem och fräscha upp sig lite och och på utbildning/ workshop för kostombud. Egentligen är jag ju ledig men de andra från Borgvalla skulle gå idag och 3 + timmar gör ju inte ont nånstans... 
Vi fick bla lära oss lite tips och trix hur man enkelt piffar till maten vi får från Centralköket, vi fick göra smoothies som vi skulle tävla med, vi i mitt lag kreerade en päron, kardemumma, cocos smoothie som blev riktigt god och fin konsistens...
Efter det tillbaka till Filborna och testa Bodyattack... My God..., vad roligt det var. Fullt ös medvetslös... lätt att jag går igen... 
Nu väntar jag på ungen som tränat Volleyboll!!! 


Inga kommentarer: