torsdag 14 maj 2015

Kristi Flygare Dag...



Dagens frukost 7pp och gott som attans med macka...
I min värld är det vilken dag som helst... träning och jobb  står på agendan. Idag provade vi ett pass Sha´bam med Filbornas Dream team. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Sha´bam... kul med dans och så men tråkigt att man inte gör nånting rätt och är helt i otakt och stel som en pinne. Största problemet är nog att man inte vågar släppa loss och ge sig hän... för egentligen är det inte jättesvårt... Vi får väl se om vi ger det fler chanser...
Vad som var roligt var att det var utlottning på biljetterna och jag vann minsann en väska med lite smått och gott...

Min vinst... en goodiebag.




Nu väntar en kväll på jobb... Storkidsen vaktar lillsyrran tills pappan i huset kommer hem. Hon är betydligt piggare idag... Skönt när sjukorna inte varar så länge.
Imorgon är hela familjen lediga... Får se vad för nått kul vi hittar på då... Kanske en tur till tippen... det hade jag gillat.... =)

Dagens oglamourösa lunch... Snabbmakaroner, köttfärssås och rivna morötter...
 Snyggt upplagt dock ihopblandat till en enda röra innan det skyfflades in...

Inga kommentarer: