onsdag 8 april 2015

Något att jobba med...

Idag startade jag dagen med ett Bodypump-pass... Härligt att slita lite... När man kör Bodypump regelbundet känner man hur man utvecklas och kan lägga på mer och mer vikt... Klarade alla armhävningarna idag, nja de vanliga iallafall... triceps-armhävningar är det fortfarande "trilla i golvet och slå ut tänderna"-varning på... =)

Efter det så blev det go'fika med en kollega på anrika Fahlmans conditori. Så klart kom dåliga samvetet... lite onödigt var det väl med både räkmacka och liten kaka... Men så sällan som jag går ut och tar en fika (nåja, periodvis är det kanske ganska ofta :-/), så måste man väl få unna sig. Balans är vad livet handlar om... Njuta och må bra utan bannor och piskor... 
Sen att jag måste hålla koll med min VV app för att nå mina mål... Fine... Jag har ju faktiskt inte gått över mina points idag... än... ;-)
Nä, så lite snällare mot mig själv behöver jag nog allt bli... Klappa mig på axeln för jag har tränar 3/3 dagar denna veckan, för att jag mår så fantastiskt bra... 
Livet är till för att levas... om jag dör imorgon vill jag inte sakna nått... 

Inga kommentarer: