torsdag 23 april 2015

Idag är jag livsfarlig...

...för mig själv...
Borde klä på mig och dra härifrån innan jag äter alla mina points och några till...
Vissa dagar är som förgjorda, säkert inpräntat i systemet eftersom jag alltid har roat mig med "ätning" när jag varit själv och inte haft nått bättre för mig...
Tack till "håll koll" i VV-appen... den tog fram snåljåpen i mig så jag la tillbaka Digestivekexen jag tänkte mula in i nyllet...
Nu är 2 digestive kex inte hela världen,men om jag börjar redan på morgonen, fortsätter det hela dagen och känslan av att allt är förstört så jag kan lika gärna fortsätta ligger nära till hands...
Gårdagens grillmiddag... Fläskfile, grillad potatis, vitlökssås och sallad...
Imorgon är det ju vägdag... Och i helgen väntar weekend med mannen i Hilleröd. Vi ska på vinprovning... Mmmm så mysigt det ska bli... Älskar det!
Ska strax köra till "Päronlandet" och vara lite behjälplig sen blir det IndoorWalking till lunch innan en kväll på jobb. Kollegan har luskat ut att det finns nått som heter "tillitstid"... tid man kan använda till friskvård och utbildning... Så idag blir det en sån timme så jag för allas trevnad hinner duscha och fräscha till mig innan jobb...

Hoppas ni får en fin dag!!!

Försökte få lite färg på benen...  Är så blek att det gör ont i ögonen att titta på mig själv...

Inga kommentarer: