tisdag 10 februari 2015

Slöfock...

Ledig idag... Efter att ha skjutsat barnen till skolan så parkerade jag rumpan i soffan... Spela lite meningslösa "Facebook-spel", lyssnar med ett halvt öra på Nyhetsmorgon... 
Egentligen borde jag hitta på nått, fika med en vän, städa, tvätta, noppa ögonbrynen... Vad dom helst... 
Har lite sirap i systemet och kan inte riktigt komma igång... 
För samvetets skull så så får jag nog rycka upp mig och ta tag i mitt liv... Igår var jag iallafall på promenad, alltid nått... 

1 kommentar:

Linda sa...

Sv: stor sax men han redde den bättre än sin lilla...är man bara med bredvid så går det bra med en stor, även om det kan se lite skrämmande ut ;)
Sirapsaktigt är det här också ~ jag inbillar mig att det ska bli lättare med bara liiiite ljusare dagar...
Hoppas du slipper åka på ngt kräkeri och att Isabellas blir kortvarigt.
Kram