torsdag 1 januari 2015

Välkommen 2015

Jag startar mitt 40:onde levnadsår med rejäl sovmorgon (10:45) och en kväll på jobb... 

Firade stillsamt nyår i hemmets lugna vrå... Mannen hade fixat cajun popcorns och småplock till jag kom hem... Lite god dricka i soffan framför tv:n innan vi gick ut och skålade in det nya året...
Brukar annars ha gäster men inte i år då jag hade kvällspass på jobb... Trist för familjen, men det blev riktigt mysigt ändå...

Min förhoppning om 2015 är mycket kärlek och glädje till alla inte minst mig själv... Inga krav och löften, bara må bra, med allt det innebär...
Livet är till för att levas, inte för att sätta upp en massa förbud som bara ger dåligt  samvete och dålig självkänsla... Kan jag leva dom jag lär? Den som lever får se...


1 kommentar:

Linda sa...

God fortsättning på 2015, Karolin. Hoppas det blir ett riktigt bra år. Kan ju säga att 40 är en bra ålder. En tid/ålder att landa bra i :) (men ännu är du ju inte där ;) så njut av månaderna som är kvar av -30 talet ;))
Trevlig helg till dig och din familj!
Kram