tisdag 30 december 2014

Nyårslöften...

Tror jag skiter i det i år... Har nog aldrig hållt nått än... Brukar gå bra några dagar, ibland veckor men aldrig ett helt år... 
Känns meningslöst att jaga nått man aldrig kan uppnå ändå... Målet borde vara att må så bra jag kan efter mina egna förutsättningar... Jag lär aldrig bli Miss Fitness... så kanske ska jag nöja mig med träning och kost på en nivå där jag fortfarande tycker det är kul istället för att jaga det omöjliga... ouppnåeliga... 
Men nånstans är det ju utmaningarna och uppoffringarna som livar upp... Nog för att 40 närmar sig, men livet tar inte slut där... Det är ju nu det börjar...
Gott slut... och Gott nytt!! 
May the force be with you...


1 kommentar:

Tinne sa...

Jag har slutat med nyårslöften för längesen. Blir nog ett bra 2015 iallafall