onsdag 3 december 2014

En bra dag...

Tro det eller ej, men denna kvinna har hållt sig på banan en hel dag... Det låter kanske inte så sensationsartat men så som mitt frosseri har pågått i veckor så känns det oerhört skönt att vara tillbaka...

Nu är ju en dag en "piss i Mississippi" som man brukar uttrycka det, men ett annat bra ordspråk är ju att "Varje lång resa, börjar med ett enda steg..." Jag vill så gärna lyckas, få må sådär bra som jag gjorde förra året när jag var riktigt på G. 
Jag har ju gjort det förr... det måste gå att göra igen...
Felet nu är att jag står lite mitt emellan... Jag gillar lchf, men jag kan inte leva utan kolhydrater... Så det jag kör efter just nu är en hög protein kost, men jag håller ner "kolisarna" till ett minimum...
Det känns iallafall fräscht att äta lite lowcarb och lowfat...
Träning blev det oxå minsann... 25 min Indoorwalking och 30 min CxWorks... tufft eftersom det var månader sedan sist..  Kondis är en färskvara, jo jag tackar. det kändes tydligt och klart.
Har bokat mig på ett Bodypump pass imorgon förmiddag innan jobb... Gäller att smida medan järnet är varmt...
Lite typiskt mig, går ut hårt och faller pladask... sån e' jag...

1 kommentar:

Tinne sa...

Jag hejar på dig!!!

Love ya!!