söndag 19 oktober 2014

Ny app...

Fick tips av en kollega idag om appen Lifesum... En app där man registrerar mat och träning... Fördelen är att man kan scanna in streckkoder på livsmedel och få näringsvärdet... Jag kör den på lchf-diet nu... Ska bli spännande... Jag gillar när man kan registrera och hålla koll...
Fått ny Linas matkasse leverans... Mmmm säger jag... Urk säger barnen... Men vi behöver lite ny inspiration i matlagningen...
Veckan har bjudit på 5 träningspass och ändå har jag inte kommit upp i 100% på Loopen en enda gång... har inte kört tillräckligt med armviftnings pass...
Imorgon är det dags igen med Bodypump innan kvällen på jobb...


2 kommentarer:

Tinne sa...

Zumba och shbam är jättebra om man vill få 100% på loopen. Jag har testat flera gånger :)

Love ya!

Sanna sa...

Lifesum är en kanonbra app. Men bara om man är 100% ärlig mot sig själv och skriver in allt :)
Lycka till!! Du vet att vi tror på dej.
kram