lördag 18 oktober 2014

Kalasat...

Bästa vännen fyllde år, och såklart ska det firas...
Snabbt hem från jobb, genom duschen, torka håret och på med fejset... Både strumpbyxor och klänning... Halleluja!!!
Kalas är ju lite farligt när man ska följa en kost... Det bjöds på fantastiskt god kyckling gryta, ris, pasta och sallad... Efteråt tårta och chokladkaka, godis och chips... Såklart kunde jag inte hålla mig utan gick lös på samtliga godsaker... Typiskt mig... men även om jag tar det på allvar och äter rätt och tänker på vad jag stoppat i mig... så ska man ändå leva och få lov att unna sig på kalas och liknande...
Utmaningen blir att imorgon ta tillbaka karaktären (som jag tycks vara född förutan) och fortsätta på rätt bana... mot mitt mål...

Present till födelsedagsbarnet blev en Maja lyckta... Så fina och för en bra sak..,


Inga kommentarer: