tisdag 7 oktober 2014

Aj, aj, aj...

Jepp... träningsvärk delux var det ja... Var lite knepigt att komma ur sängen imorse... Stapplade sen omkring på stela ömma ben för att fixa iordning BellaBus till skolan... Tackade min lyckliga stjärna att Oliver skulle iväg samtidigt så de kunde ta bussen och jag slapp knyckla in mig i bilen...
Men säg den lycka som varar... 2 min efter att de gått kommer de tillbaka och Bella har näsblod, skrapsår och bula i pannan... Blir till att byta alla kläder igen och proppa igen näsan... Försöka klä på mig själv i all hast (vem kom på att det skulle vara så långt till fötterna)... In i bilen köra till skolan, stapla in med ungen i skolan och förklara morgonens missöde för fröken... Men efter det hade jag kommit igång, fått lite värme i musklerna... då kändes det bättre... Så bra så att jag bokade in mig på ett Bodycombat pass... som jag kört nu ikväll... Återstår att se hur det blir imorgonbitti när klockan ringer 05:15... TjooHoo!!!
I övrigt så har dagen bjudit på fika med en kär vän som jag träffar alltför sällan, kompislek för BellaBus, beställning av Väsenvandring biljetter och 4(!!?!) telefonsamtal med min kära far...
Nu nattinatti till Paradise Hotell...
Tjingeling!

Bild från Väsenvandring...

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Härligt att känna av sin kropp på detta vis