tisdag 9 september 2014

Myndighetsdagen!

Tänk att äldsta kidset blivit 18 år... Jag kan inte riktigt smälta det...
Känns absolut inte som 18 år sedan jag väckte mannen efter att ha klockat värkar halva natten och talade om att vi nog fick köra in... då skulle han bara duscha !!?!!
När vi sen kom ner i bilen så rök det bara från instrumentpanelen... Då det blev till att ringa taxi... Minns det var en Mercedes med vit skinnklädsel och chauffören undrade oroligt om vattnet hade gått... 
Det hade det inte och bilen klarade sig, men vi hann inte mer än in innan det var dags att föda barn...
Ja, det är otroligt så fort tiden går... Fast jag känner mig inte 18 år äldre... snarare tvärtom...

Grattis finaste Bexan på din 18 års dag... Önskar av hela mitt hjärta att allt du hoppas och tror på en dag (snart) blir verklighet... Älskar dig!!


Inga kommentarer: