onsdag 3 september 2014

Hektiska dagar...

Sekunder, minuter, timmar, dagar rullar förbi i raketfart...
Så mycket man vill hinna med så lite tid...
Jobb 6:45-15:15, sedan föräldramöte X 2, simskola och sjukbesök hos "mamsingen" som ligger på lasarettet med bruten lårbenshals... 
Imorgon har jag planerad VAB för Bella ska dra ut en tand och då få lugnande för att inte få tandläkarskräck... Fredag är oxå en ledig dag... innan jobbehelgen tar vid... 
Jag klagar inte... men lite tid för träning hade varit kul... En härlig löprunda blev det iallafall igår, jag skriver härlig för det var det verkligen... Lätta ben, orken och flåset på min sida... kändes som om jag hade kunnat springa hur långt dom helst...
Längtar till slutet av månaden då en veckas semester väntar, med lite mys och lite roligheter... 
Det är bra att ha roligheter i framtiden att sträva framåt mot... För visst är det framåt som gäller... mot oändligheten och mer...


2 kommentarer:

Tinne sa...

Ja det är verkligen mycket nu. Jobb, barn, föräldrar så jag har inte heller hunnit träna nånting. Kommer bli kämpigt på the Color Run, tur att det inte går på tid så kan man ta det som det kommer....
Love ya!

Karolinssida sa...

Lugnt...!!! Bars för att det inte går på tid så behöver man inte slöa... Du är ju hur spänstig som helst... Love Ya, right back!