onsdag 30 juli 2014

Semestern kom av sig...

... i söndags morse ringde pappa och meddelade att min Farbror Hans dött. Efter lång tids sjukdom och ett akut tillstånd med operation som följd orkade inte kroppen mer...
Hans har alltid funnits i mitt liv... han var min gudfar och hade aldrig några egna barn så han var som en extra förälder till mig och syrran...
Jag hoppas att han är på en fin plats nu tillsammans med farmor och farfar... 
Jag får hjälpa pappa med allt det praktiska nu så semestern ligger lite på is...

Och idag kom grannen och knackade på och sa att vår katt låg överkörd på vägen... Fina lilla StrulaBulaBus... Tyvärr är det en risk man får ta när man har djur som får leva fritt... det låter kanske okänsligt men jag hade aldrig kunnat hålla henne inlåst, hon älskade att vara ute... men tomt kommer det att bli...




1 kommentar:

Tinne sa...

Ja fy fan! Man är inte den gladaste semesterfiraren denna veckan :(
Och va hemskt med Strulan. Men man måste se det som att dem är på ett bra ställe iallafall.
Love ya!!