tisdag 15 juli 2014

Shoppingdag...

Blev visst lite shopping på Väla idag... Skulle åka och köpa en Polar Loop- ett aktivitets armband som mäter hur mycket man rör sig på en dag, kalorier och lite sånt. Jag är nybörjare så jag vet inte så mycket själv ännu....
Ganska fräckt armband.... håller koll på mig så jag inte ligger för mycket på latsidan....
Är man på Väla så måste man ju nästan fika eller äta nått... Jag valde Chicken Tikka Masalafrån mitt favoritställe Curry Republic.... Så god mat och mycket mat... Jag åt bara pyttelite av riset, blev bra mätt på kycklingen och grönsakerna.
Chicken Tikka Masala från Curry Republic- Väla
Storkidsen var inte med så dom fick ingen middag... Det löstes med en runda inom Max och inköp av lite mat efter deras önskan... Till Bellas glädje fanns där en hoppborg att roa sig i medan morsan stod i kö...

Finaste BellaBus
Nu är det bara 2 dagar kvar att jobba innan SEMESTERN.... ursäkta om jag tjatar men jag längtar halvt ihjäl mig...

Ha det bäst!!!!

Inga kommentarer: