tisdag 10 juni 2014

Egentid...

...är inget jag är vidare bortskämd med, men å andra sidan skaffar man ju inte familj för att vara själv... Dock är det härligt när det händer lite då och då... Idag är det sommarfest på dagis så BellaBus fick börja lite tidigare, själv börjar jag inte förrän 13:15.

Planen var en runda till gymmet, men när träningskompisen hoppade av så ombestämde jag mig till att bara njuta av en ledig förmiddag i lugn och ro...
Det är jag ju inte så bra på... känner en press att jag måste göra nått nyttigt... Städa, vika tvätt eller nått annat... Får så dåligt samvete av att göra ingenting... Helt i onödan såklart... Men ändå...

Nu är det knappt 6 veckor till semester... Åh vad jag längtar... Vi har inget särskilt planerat... Men det ska bli så skönt att vara ledig under en längre period... Det har varit mycket nu och jag känner mig som en urvriden, sur, gammal disktrasa...

På fredag slutar kidsen skolan... oxå skönt... Tempot går ner och vi får se mer av varandra...

Nä nu ska jag tvinga mig till att njuta en stund till innan plikten kallar... 

Ha en underbar dag!!!

Inga kommentarer: