lördag 21 juni 2014

Shoppingdag/ Trädgårdsdag/ Snorförkyld


Fru And har skaffat kolonilott på Plantagen i Rydebäck

Söta Fru And, ställde snällt upp som fotomodell... Hon rörde sig inte ur fläcken , där i sitt ruvande....

Dagens fynd, Vinranka, blåbär, clematis, kryddörter, blommande buskar och steppsalvia... Bara hem och plantera...

Såklart kunde jag inte motstå en orkidé på båge, himla fin... tycker jag... 
Förkylningen håller fortfarande i sig... Hoppas bara min kära familj lyckats undkomma mina baskilusker... Otroligt hur snabbt, och hur mycket snor en kropp kan producera... Förbränningen måste ju vara på topp när all energi går åt till att producera snor... eller inte kanske....
Hade varit bättre om man var så sjuk att man tappar all aptit... istället för som nu... -Det är så synd om mig som är förkyld så jag måste ha nått gott...
Nu längtar jag riktigt efter att kunna träna igen... Snart 4 veckor med minimalt med träning... inte bra varken för kroppen eller knoppen...

Idag ska det hittas på kuligheter med Syrran och småkusinerna... om vi bara kunde komma på en bra ide på nått kul att göra... Att det ska vara så himla svårt att hitta nått som alla gillar...och får ut något av... Bella behöver rastas iallafall för nu har hon helt vänt dygnet... Ska hon komma i säng ikväll så behöver hon tröttas ut... Väckarklockan ringer 5:15 imorgon bitti... 4 veckor kvar... sen semester.... Så skönt och så efterlängtat....

Inga kommentarer: