torsdag 19 juni 2014

Det blev ett dopp...

Så skönt att vi kom iväg till stranden en stund... Är annars dålig på att få någonting gjort före och efter jobb... Vill gärna ha en hel dag på mig när jag ska göra nått... Men det räckte gott och väl med en stund på stranden... Jag, gubben och BellaBus badade allihop... Vi valde Råå eftersom det är närmast...  annars brukar det bli Farhult för där är sandstrand och långgrunt... En glass på Sommarköket....sen hem igen...

Hemma lagades det kålpudding på färsk ekologisk kål... och mannen skalade potatisen till middagen... Kvällen slutade som vanligt i dessa VM tider med lite fotboll... Jag som inte alls är fotbollsintresserad kollar fotboll var kväll nu... Det är nått med de stora mästerskapen och folkfesten som lockar... sen är det inte så mycket annat att titta på heller...


Känner mig lite krallig... Haft ont i halsen sedan i måndags... tråkigt...men som tur är ingen feber så det är bara att köra på.... Jag kan ha roligare för 1000 kr, än att lägga det på en karensdag...

Dags för en kväll på "himmet"...
Tjingeling!!!

Inga kommentarer: