fredag 2 maj 2014

Slöstart...

Japp, en ledig förmiddag startar inte i racerfart... det gör ju alla andra morgnar...
Morgnar där man är glad att man är klädd och har krattat risbusken på huvudet innan man med andan i halsen störtar ut genom dörren... Det spelar ingen roll hur tidigt jag går upp (nu gör jag inte det utan snoozar in i det sista), så är ändå de sista skälvande minuterna med en aptrött hjärna som måste tänka på allt som ska med kaotiska...
Därför sitter jag här nu med en kopp kaffe, datorn och nyhetsmorgon i bakgrunden och bara känner in dagen... Samtidigt kryper lite stress sig på... Jag vill ju hinna med så mycket på dessa få lediga timmar innan det blir kvällsjobb ikväll...
En runda till TA är inbokad kl 10, då Bodyvive står på schemat.. Sen vill jag gärna bestiga tvättberget lite, leta upp köket innan jag drar...
Men jag bara sitter här och låter minuterna ticka förbi... njuter en stund... innan dagen tar vid...

Ha en underbar dag!!!

Inga kommentarer: