torsdag 22 maj 2014

Detox

I juli förra året började jag med kostrådgivning hos PT-Maria... Ganska snabbt blev jag av med 12 kg... Men sedan jul har jag stått still... Inget händer och motivationen tryter...
Fick ett förslag att köra en 3 veckors detox... Tufft och effektivt... Det är många saker jag äter och dricker dagligen som blir Big No No... i 3 veckor.
Men vad är 3 veckor av ett helt liv om man når sina mål och blir en bättre människa... Nada...
Det sägs att de första dagarna är stentuffa och man mår inte som en prinsessa precis... efter det mår man toppen... 
Är lite rädd att familjen slänger ut mig när jag muterat till "The bitch from hell"...
Att hitta en 3 veckors period som inte innehåller några tillställningar eller festligheter är inte heller lätt... inte nu i dessa student, konfirmation och sommarfest med jobbet tider... Bara till att planera och prioritera...
Vill man så kan man... och jag vill nå mina mål... en gång för alla... För det är jag värd...


Lånad bild

Inga kommentarer: