måndag 3 mars 2014

Vasaloppet 2014!!!

Årets upplaga av Vasaloppet är över... Det var tufft i år... 4 timmar 15 min med endast 5 min paus varje timme för vätskekontroll (blåbärssoppa och energidryck), bananer och proteinbars och kisspaus såklart...
Men lika roligt som alltid, annars hade man väl inte utsatt sig för nått sånt... Gubben var med och jag är helt klart impad att han pallade... han har ju bara kört 25 minuters pass innan.... Men han hängde på bra.... Det känns gott idag framförallt i fläskfileerna på ryggen...
Har ju en dröm om att köra det riktiga Vasaloppet och kollar ju alltid på det på tv ändå så detta är ju perfekta upplägget... Vi får se... kanske ska börja med att testa åka skidor för det har jag aldrig gjort...

Våra peppande instruktörer... Mihail och Kristin....
(bild lånad från TA:s facebooksida)
Hela goa gänget.... Snyggt jobbat!!!
(bilden lånad på TA:s facebooksida)
Nu startar ännu en arbetsvecka.... Tradigt och skönt på samma gång... Men betydligt lättare att äta rätt och träna när vardagen rullar på... Så jag ska inte klaga...

Tjingeling!!!!

Inga kommentarer: