tisdag 25 februari 2014

Vårkänslor!!!

Igår hade jag vårkänslor... När det var dags för utflykt till Malmö och sedan Helsingør, klädde jag mig i Converse skor, tunn skinnjacka och solbrillor... Oh my good... vad jag frös... Trodde att den gamla kära ändalykten skulle förfrysa och trilla av.... Ändå sken solen så fint och på väderprognosen hade dom sagt att det var officiellt vår....8 grader visade temperaturen men vinden var av ishavs karaktär... Brrrr!!!
Tur att man kan gå in på mysiga caféer och liknande och värma sig en stund, i vilket fall är det härligt att våren är på G... Solstrålarna värmer sinnet och allt känns lättare och luftigare... Ljuset gör underverk för ett vintertrött sinne...
Men visst längtar jag tills jag kan ta en ny bild av Bella i ett hav av vitsippor...
En härlig tisdag till er alla!!!!
Bella bus.... Våren 2013 i Pålsjöskog...

2 kommentarer:

Tinne sa...

Vilken fin bild på Bella bus!!

Storstadslivet efter 40 sa...

Vi alla längtar nog till varmare väder..