torsdag 13 februari 2014

Otaggad...

Usch... har haft en tradig känsla i kroppen en tid nu... Blivit mycket mat som jag inte ska/bör äta... men jag har inte haft nån karaktär alls... och börjar man släppa på kontrollen, har man snart förlorat allt...

Så jag sökte inspiration på en av mina favoritbloggar 56kilo  och känner mig taggad igen... Skön känsla... Så mycket fantastiska recept och det är så enkelt och gott... en livsstil som man aldrig vill överge... och det är ju dit jag vill komma...

Får bli en tur inom MAXI på väg till jobb och proviantera lite... för planering är A och O...

Blev en lyxig förmiddag med egentid, kaffe och OS... Dagis ringde och det var 6 års träff kl 10:00... tack för det...
I eftermiddag blir det kompislek för Bella så en toppendag för henne med...

Ha en underbar dag!!!


Inga kommentarer: