fredag 21 februari 2014

Bloggar medan jag väntar...

... på Bexan som är hos tandläkaren för sin årliga undersökning... Brukar aldrig vara nått med hennes tänder... Jag är lycklig över alla mina barn som fått sin fars tänder...

Farligt att vara ledig... hade så mycket jag ville göra men det har mest blivit slappe av... Idag ska vi iallafall på Playdate med kusin och kusinbarn... Skojsigt att träffa nån annan lite... 

Måste ta tag i mitt liv... Håller på att förstöra allt jag jobbat så hårt för... Kilona smyger sig på igen och jag kan inte riktigt hitta den där motivationen och inspirationen... Köpte nya kokböcker och planen är att göra en riktig plan för både mat och träning (skita i alla andra, jag tränar det jag vill och det är fritt att hänga på) Jag är för snäll som vanligt och ska försöka hinna med alla mina träningskompisar och tillgodose deras önskemål och glömmer vad jag vill och vad jag behöver... Gubben har varit sjuk men det är ju inte en ursäkt för mig att inte röra på fläsket, eller hur? Varför är man så jäkla korkad? Varför lär man sig aldrig... 
Jag mår ju bra av det och maten är ett mycket mindre problem när den fysiska aktiviteten är där...

Jaha...  där tittade gnällkärringen fram igen... bort med dig... du gör mig gammal och tradig... 

Nä positiva tankar... 

Tjingeling!!!

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Amen hallå...skärp dig!!!!!
Ta dig i kragen nu och gör lite nytta istället för att låta lagmaskin vinna igen. Du vet att jag hänger på dig då du vill sällskap, bara jag e ledig. jag e inte kräse utan tränar allt som går att träna.....
Så fråga på bara om du vill ha sällskap eller bara en stor spark i röven ...jag hjälper dig gärna med att plocka ut lagmaskin...kram

Storstadslivet efter 40 sa...

Latmask ska det stå