fredag 6 december 2013

Attans mög...

Vilket förfall...
Jag som var så på G... Men sjukor, tandvärk, anfallande latmask, gotte-råttor, VAB och annat har satt sina spår... Och det är bara mitt eget fel...
Fattar inte varför det är så lätt att bara ge upp allt... Det flöt ju på så fint med maten, träningen... vikten gick nedåt...omfånget minskade... Jag åt gott och mådde toppen... hur kan socker ha sån makt över en... är det bara dålig karaktär eller är det så att jag omedvetet gör så mot mig själv bara för att jag inte ska få må bra och nå mina mål???

För övrigt mår jag toppen... saker och ting flyter på och jag känner  mig älskad och uppskattad...
Så varför är det så svårt att var snäll mot och älska sig själv lite...
Ja, en del frågor SKA bara inte ha nått svar... Men nästa års nyårslöfte (mål) är iallafall klart...

Iallafall så har jag antagit en 30 dagars plankutmaning på Facebook... Idag är det 20 sek planka... det ska jag nog kunna pressa in i mitt (o)fullspäckade schema ;)

Bilden lånad på nätet... och beskriver min känsla ganska bra.....

Ska snart visa riktigt fina och roliga bilder här.... 

Kram och go´fredag!!!