onsdag 27 november 2013

Sitter i ett väntrum i Lund...

För 2 timmar sedan låg jag i min säng och sov... 
En läkartid dom vi trodde blivit avbokad var inte alls avbokad så det blev snabba ryck... 
Men en snabbdusch & dagislämning hanns med... Dock ska jag tacka min lyckliga stjärna att jag inte kom förbi nån poliskontroll... Är egentligen ingen buse i trafiken men ibland har man mer bråttom och måste skynda till varje pris...
Vi hann dock till vår bokade tid, och allt är frid och fröjd...

Ikväll blir det en extra tur på jobbet (trodde ju att jag inte hade några planer idag)... Har jag tur blir jag ledig fredag istället... och min semesterdag på lördag kan jag nog glömma... Eftersom vi går underbemannade hela tiden nu känns det som... 
Hade varit gott annars... Då kunde kanske lite kakel fått flyga upp på köksväggarna och man hade kunnat bistå med lite flytthjälp till syster yster...

Inga kommentarer: