torsdag 21 november 2013

Händelselöst...

Ja det gamla vanliga händer ju , men inget mer...
Är ganska tradigt...

Penicillin imorgon oxå... sedan är jag fri... Har väldig träningsabstinens... Har inte rört mig mer än nödvändigt på snart 4 veckor...
Längtar efter att få gymma och springa... Längtar lite efter min PT oxå....

Förra veckan när jag var hemma från jobb blev det alldeles för mycket fusk med maten... Ja, ja det är väl ok när man är sjuk att inte stå och kocka...  men ändå... På fel håll går det ju alltid i raketfart och åt rätt håll i snigelfart...

Igår bestämde jag mig för nytändning så det bakades LCHF bröd (godaste hittills) med valnötter och kardemumma...

Städade ur kylen och slängde en massa skit, sen storhandling på Ica Maxi... åt en korv där men jag lät bli brödet... Sen en god middag... Kyckling med krämig vitlöks och bacon sås... Till det Findus nya grönsaker som man värmer i micron... (vi har ju micro igen)...dessa  kan jag rekommendera, så goda och krispiga och perfekt förpackade i portioner...

Köket står still för tillfället... men jag hoppas att det blir ett ryck till i  helgen...Hade varit så skönt... Det är hällen som spökar... Sen är allt det tekniska klart och endast piff med kakel, målning och annat kul kvar....

Usch vilket tråkigt inlägg... Men dock ett inlägg... Håll till godo!

Ha en fantastisk dag!!!
Bella Bus i November 2008... Gullunge...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så såg Bella ut när ni började med köket ju 😜

Anonym sa...

Love ya/ Tinne

Virre sa...

Du.. Jag botade min magsjuka m lösgodis, clementiner och cola. Inte mkt LCHF över d precis. ;) Men det tog där de skulle. Börjar känna mig mänsklig nu. Vila idag oxå. Imorgon hoppas jag på en löptur.

Ha de fint!

Linda sa...

Skönt att du är färdig med penicillinen nu :)
Fikaträff måste vi absolut få till. Kan inte mitt schema för nästa vecka, men veckan därpå är jag helledig och kan träffas tis on torsdag...hoppas någon av dagarna passar dig och Bella! Annars letar vi upp en annan dag.
Supersöta Bella - hon har så busiga ögon :)
Kram