tisdag 22 oktober 2013

Suspended Coffe & Värmestugan!



I Helsingborg kan man köpa Suspended coffe  på Travelshop gate 6 Knutpunkten



Min fantastiska kollega har haft en insamling för de hemlösa i Helsingborg och lyckats samla ihop pengar till presentkort på Coop, mössor, vantar, liggunderlag, och grejor. Samt 100 "suspended coffe" (alltså du köper en kopp kaffe extra som nån som inte själv har råd till kaffe kan hämta ut). Detta ska lämnas till Värmestugan som sedan ska dela ut det bland de behövande.Jag har såklart lagt mitt bidrag till de behövande, och ni som känner mig på Facebook har säkert sett hennes statusar ang. insamlingen som jag har delat...


Har i flera dagar känt mig lite halvkass... Inte riktigt sjuk men lite riv i halsen, tjock i näsan och huvudvärk... Precis som en förkylning som inte vill bryta ut... Skönt förvisso att inte vara sjuk men det hade varit bättre om skiten bröt ut så man kunde bli av med det...

Har varit och besiktigat bilen oxå idag... Gubben skulle kolla att allt var ok innan, och det var bara en lampa till skyltbelysningen som inte funkade... Den körde jag inom macken på vägen och fixade.
Men såklart på besiktningen så fungerade inte parkeringsljuset på nån av sidorna... alltså ombesiktning... SUCK!
Början till slitna däck och bromsskivor var oxå på G, men inget som kräver ombesiktning...

Ikväll ska jag träffa min PT Maria igen... Var bara 2 veckor sedan sist men vi valde att träffas tätare eftersom jag hade ett litet bakslag... Har tappat det jag gått upp igen... så jag är på banan... Men det måste vara hårda tag nu och inte en massa unna sig... Det går åt skogen då och det går undan...

Fortsatt underbar dag, go´vänner!!!

Inga kommentarer: