tisdag 15 oktober 2013

Blandad kompott...

Efter en hektisk arbetsdag, med både "holabaloo" och 5 års kalas, som dessutom blev en halvtimme längre än planerat så är jag slut slut i rutan...

Idag för 5 år sedan öppnade Borgvalla (min arbetsplats) efter en omfattande renovering/ ombyggnad. Alltså har jag varit anställd "inne" i 5 år, ett beslut jag aldrig ångrat...
Det firades såklart med kaffekalas och underhållning... Kul för både boende och personal.

Stressa hem, mellanlandningar på både dagis och affären... Laga middag, så vi hinner äta tillsammans iallafall... Nu när gubben jobbar natt och jag jobbar dag så ses vi bara 1,5 - 2 timmar per dygn... Är ju bara en kort period, så vi ska nog överleva...
Vidare till gymmet... På dagens agenda stod 45 min Kettlebell och 60 min Bodybalance. 2 härliga pass... har inte kört Bodybalance på länge, jag föredrar lite mer fartfyllda pass, där man får svettas massor... Men Bodybalance var riktigt skönt idag, att få sträcka ut hela kroppen och den underbara avslappningen i slutet... Passet är ju en blandning av Thai Chi, Yoga och Pilates...

Nu är jag hemma igen nyduschad och nerbäddad, behövde komma i säng i tid idag... Av 6 arbetsdagar denna veckan börjar alla 6:45...
Men det är pga en del byten för att underlätta logistiken...



Inga kommentarer: