söndag 22 september 2013

Iform-loppet 2013 & PB...

Idag var det så äntligen dags för det jag tränat inför... Iform-loppet...
Jag och 3 andra bruttor bildade lag... 5km var dagens distans och det hela föregick i Pildamsparken i Malmö...

Jag gick ut ganska hårt i början för jag kände mig laddad och ville om alla som promenerar med stavar och barnvagnar etc.
Efter 2,5 km kände jag mig kräkfärdig och fick gå några steg innan jag med ny kraft tog mig an loppet... Vid 3,3 km var det vätskekontroll, försökte dricka och springa samtidigt men det blev inte så bra så ett litet stopp där med... 
Kom i mål på PB tiden 32,47, det är 5 min bättre än förra PB... Så jag är helnöjd!!
Även de andra fick bra tider...
En lyckad dag... nu kan semestern börja...



4 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Fy fan va vi e bra...

Storstadslivet efter 40 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

Superbra!!!
Ha en riktigt härlig semester nu. Skönt med extra ledigt lite mitt i terminen s.a.s.
Kram

Suzan sa...

HEJA!!!