fredag 6 september 2013

Godmorgon världen...

Har lyckats masa mig ur sängen, kom tom upp från toastolen men det var plågsamt idag... Efter onsdagens Bodypump och gårdagens Kettlebells är jag rätt mör...
Tror nog att X antal timmars ved-stapling gjort sitt oxå... Men det var kul att köra minitraktor... Gamla backa med traktor och vagn "skillsen" kom fram... 

Ikväll är det kvällsarbete... Trist denna helgen att det blir både fredag och lördag kväll... Man blir ju så populär här hemma... 
Men det är bara att gilla läget... Har man heltid och minst antal kvällar av alla så kan man inte säga mycket... Men det är förbannat tråkigt när det ska tjuras om det...

Snart har vi iallafall en veckas semester tillsammans... ska bli riktigt mysigt... 

En riktigt god fredag på er!!

Nu ska jag fundera över en kopp kaffe, på om jag klarar av en löptur idag eller om det kommer att ta kål på mig...

Tjingeling!!

Bella och Morfar

Inga kommentarer: