måndag 23 september 2013

Dagen idag...

Seg start på dagen... Var uppe tidigt men kom aldrig igång riktigt... 
Åkte till jobb och hämtade mina nycklar som jag lyckades glömma på toan i lördags när jag skulle gå hem... 

Var ju tvungna att hitta på nått så vi åkte iväg för att kolla in en ny kamin... Finns många fina...
Efter det körde vi till Krematoriet och matade ankor, passa de på att hälsa på min mormor och morfar... 
En tur till Helsingør, köpte billig mascara på båten, mycket bra...

Hade egentligen planerat restaurangbesök på tu man hand... men nu var vi i stan ändå så Bella fick hänga på... Det blev Pitchers... Lite nostalgi eftersom Pitchers var Rhodos förr och där åt vi ganska ofta när vi precis träffats...
Tog en Cesarsallad "all time favourite" och lyxade till det med en Créme brûlé till dessert, gott men jag ångrar det nu när magen står i fyra hörn och jag är mer än spymätt...

Bella stackarn har fått feber... pigg och glad, nästan över speedad men het som en kamin... Synd om henne, hon som har bestämt med en kompis imorgon... får hoppas det går över fort för på torsdag drar vi till Lalandia.
Märkligt att barn kan ha hög feber men vara helt opåverkade, en annan är ju mer död än levande med feber i kroppen...

Fortsatt god kväll!!!


1 kommentar:

Linda sa...

Vad mycket ni har hunnit med idag! Härligt!
Grattis på årsdagen :-) och krya på Bella.

Kram