måndag 2 september 2013

Just another manic monday...

Min plan idag var att få igång dököttet igen... Kunde inte riktigt bestämma mig för om det skulle gymmas eller springas...
Resultatet av det hela blev dock nått helt annat... En tur på Väla...!!!
Behövde byta en sak jag köpte igår och Bexan behövde nya dojjor... hon såg ut som en slashas i sina trasiga gamla Converse...

Dagens middag som är kylskåpsrensning när den är som bäst....
Dagens synd.... American spin-icecream...


Har länge gått och sneglat på denna serien från PIP studios.... Tycker att de är så söta... Men som vanligt kommer lilla snåljåpen fram... Men jag fick ju presentkort av syrran i födelsedagspresent...och då tyckte jag att jag kunde unna mig 2 kaffekoppar....



Sitter och njuter en stund i lugn och ro innan sängen kallar... Imorgon ska jag på ansiktsbehandling... så himla skönt. Man känner sig lite fräschare när man fått färgat och plockat bryn och fransar, klämt bort lite skit och avnjutit skön massage....
En vardagslyx jag inte vill vara utan...

Godnatt vänner!!!!

Inga kommentarer: