tisdag 23 juli 2013

Sockerråttan...

...i mig dök upp idag och sa "Hallå"...

Gjorde misstaget och trodde att jag kunde smaka lite mat som bjöds på jobb som innehöll, mjöl, potatis, pasta... Men nä genast for tentaklerna ut på jakt efter nått mer...
Skyndade hem och lagade "bra" middag... Fortfarande sugen trots att jag var proppmätt... Smaskade några nötter...
Jag föll för frestelsen och gjorde en supersmarrig LCHF-kladdkaka... Inte bra när man viktminskar men bättre än nått annat som jag inte ska äta alls...
Detta var ändå mjöl och sockerfritt...

Tror det är mjöl jag går igång på mest... De gånger jag ätit tex bröd eller nått med panering så är det kört direkt... Jag har ju ätit lite glass nu när det varit så varmt, 1 kula i bägare, och det har inte dragit igång mig...

Imorgon måste jag få till nån form sv träningspass... Latmasken leder med 7-0 just nu, och så kan vi inte ha det...


Inga kommentarer: