onsdag 24 juli 2013

Utmaning 50 löppass på 100 dagar...

 Surfade in på en av mina favoritbloggar "I can rest when im dead" och fick syn på en utmaning...

 Utmaningen 50 löppass på 100 dagar imorgon, arrangerat avKrutgubben och jag tänkte haka på, gör det du också!
Antal kilometer är valfritt, barfota, terräng, asfalt etc spelar ingen roll, NU KÖR VI! 
Tänkte först... hehe glöm det det pallar jag inte... Men så tog jag en fight med latmasken och gick segrande ur striden och betade av 5,1 km och idag behövde jag bara stanna upp och gå 2 ggr på hela rundan... Så jag tänkte... vad fanken...
What doesn´t kill you... makes you stronger!!

Dagens runda, samma gamla vanliga... men den är bra.... Lite folk, lite trafik, trevliga omgivningar och den är 5 km...


Man får se en del när man är ute och springer... En mumin-luftballong som hade lite problem och fick nödlanda på en åker här brevid.... Får hoppas att dom kunde lyfta igen och flyga vidare....

Nu en välbehövlig dusch och sova sju kvart i timmen... imorgon är jag ledig.... Stranden... here we come...

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

åja..kanske jag också skulle hänga på nu när jag inte kan styrketräna så mycket