fredag 19 juli 2013

Äntligen fredag...

Vissa fredagar/ lediga helger är mer efterlängtade än andra... Nu går fler och fler av kollegerna på semester och jag känner det som om jag inte haft någon...

Imorgon hoppas jag på en strandtur... Jag älskar stranden... Sol & bad, kanske en glass...  Billigt nöje, helt i min smak och prisklass... Mannen min är inte lika förtjust... Tradigt oxå att sticka iväg själv när vi har så lite tid tillsammans...

Ikväll har vi avnjutit god mat, grillad flankstek och ett utsökt vin... Bella ville att pappa skulle natta henne och nu sussar de gott bägge två i Bellas lilla juniorsäng... 

Ingen träning idag heller... Men å andra sidan inget matfusk heller..,

Ha det bäst!!!


2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Bra jobbat med maten men glöm inte bort att röra på dig. kram annette

Storstadslivet efter 40 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.