tisdag 11 juni 2013

Tradigt...

...ja det är för jä-la tradigt att sitta här och ha ont... Vet ju inte om det ska vilas bort eller om jag ska hålla igång... Fattar ju själv att jag inte ska överanstränga mig iallafall...
Har försökt få kontakt med VC:s sjukgymnast och kan förhoppningsvis få komma dit...

Har aldrig varit så sugen på att motionera som nu... Vill bara knyta skorna, stoppa lurarna i öronen och flyga fram... Istället gör jag små stela förflyttningar mellan olika viloplatser... 
Har iallafall tur med vädret, man kan sitta rätt upp och ner utomhus idag...
Men då ser jag bara gräset som borde klippas, rabatterna som ska rensas och alla växter som törstar efter vatten...
Usch vad gnälligt det blev nu då...

Har ett till måste... Fixa avslutningskläder... I morgon är Oliver på Liseberg hela dagen, så det måste ske ikväll eller på torsdag (förstår inte att jag alltid är ute i så god tid)... När jag frågar Becka vad hon vill ha som avslutningskläder får jag bara en axelryckning till svar... undrar hur det ser ut och var man köper det???

Bella stackarn är hemma med mig idag igen... Hon är badsugen, så vi har fyllt en spann med vatten så hon kan bada...

Nu ska jag slöa vidare...
Tjingeling!!



Inga kommentarer: