torsdag 13 juni 2013

Snart dags...

Har en tid hos sjukgymnasten här i byn... får se om han kan hitta felet som är trasigt i min
rygg/ nacke...

Har iofs redan ringt jobb och sagt att jag kommer i helgen... Jag blir knäpp av att gå här hemma... och jag upplever att smärtan lindras av att jag är igång och får värme i musklerna...
Sen har jag ju lite att fixa med på jobb, för på måndag är det SEMESTER!!!

Wish me luck...
 att det bara är en fis på tvären och att jag kan springa en runda idag.... =)

 Update- 
Var hos sjukgymnasten som upptäckte att jag har ett snett bäcken, alltså olika längd på benen, vilket ger snedbelastning...  Var även väldigt stel i samtliga muskler i nacke och bröstrygg... Så efter lite knakande och dragande kände jag mig både längre och betydligt mer avslappnad och smärtfri i rygg och nacke... återbesök nästa vecka för att se om jag jag behöver knakas till igen... Rekommenderade massage, men eftersom jag är "ömskinnad" är det inte riktigt min grej... Men man kanske skulle göra det ändå...
Vad det gäller jobba och träna... Bara kör på, men var rädd om dig och tänk på hållningen...

Inga kommentarer: