onsdag 12 juni 2013

Önskelista...

Jag känner mig alltid lite dum när folk frågar vad man önskar till födelsedag och jul, för visst är det så... att kostar det man vill ha bara ett par hundra kronor köper man ju gärna det själv...
Men ibland finns det saker man tittar på och gärna skulle vilja ha men som ligger alldeles utanför budget... Perfekta saker att önska sig...
Amanda Egilsons smycken har jag tittat mycket på och suktat efter... Skulle gärna ha ett smycke som symboliserar min familj och de jag älskar allra mest... få bära de med mig varje dag...

bilden är lånad på www.amandaegilson.com

bilden är lånad på www.amandaegilson.com

bilden är lånad på www.amandaegilson.com
En pulsklocka är ett lyxföremål jag fått för mig att jag behöver för att utvecklas i min träning... Jag tror att en pulsklocka kan hjälpa mig att satsa hårdare och uppnå ännu bättre resultat... För visst är det så... Hemligheten är bara att räkna, kalorier in vs. kalorier ut... En pulsklocka hjälper en med just det... plus att man alltid har en GPS på sig så man inte springer vilse...

bilden är lånad på www.siba.se
En KitchenAid är oxå nått jag drömt om... inte bara ett suveränt bakverktyg utan även en helskön inredningsdetalj... Kan nästan lova att jag ska baka allt familjens bröd själv om jag har en sån...
bilden lånad på www.bagarenochkocken.se
Ganska dyra saker, men vad ska man göra... Önska kostar iallafall ingenting...

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Ja önskar kostar inget...
Själv vill jag ha en yoga kurs och en resa till paris/barcelona ny vandringsryggsäck nya träbingskläder och en dejt med tjejerna:-)