lördag 29 juni 2013

Fredagsmys!!

Är det fredag så är det...
Vårt fredagsmys bestod av smarrig middag i form av Pulled Pork... Serverat i tunnbröd med grönsaker och vitlökssås... Himla gott...
Ett gott rödvin till det och en Rom & Cola till efterrätt...

Planen från början var Zoo i Köpenhamn men eftersom vi behövde komma i kontakt med Vårdcentralen (telekö och teletid med läkaren senare) så sprang tiden ifrån oss. Jag, BellaBus och gubben tog en tur till Helsingør och strosade lite istället.

En sväng till favvoplejset NetOnNet blev det oxå... Nu är det Beckas kamera som inte funkar som den ska... Fick lämnat in den, så det är bara att hålla tummarna nu...
Undrar om killen bakom disken tänkte...
-Oh no, inte dom nu igen... 

Var nära och köpa en ny kamera... Blir ju inte så kul bilder med bara mobilkameran... Men jag har inte råd just nu med den jag helst vill ha... och har jag väntat såhär länge kan jag vänta lite till, istället för att köpa nått billigt mög...
Ett par nya hörlurar för framtida löpturer blev det... snygga rosa (störst chans att få ha dom ifred då...)
Dom som bara är ploppar att stoppa i öronen är värdelösa, bara hoppar ut hela tiden...

Imorgon är det rosfestival på Fredriksdal och kalas i Bårslöv på agendan...

Tjingeling!!!

Inga kommentarer: