tisdag 4 juni 2013

Ännu en rond...

...mot latmasken, och jag gick vinnande ur striden... Ett pass Sh'Bam och ett pass Kettlebells blev dagens motion...

Vad det gäller maten har det varit katastrof...
Som jag beskrivit innan är jag värsta mat-knarkaren... Det ska bara till en smula av nått jag inte ska äta så är det kört för min del.
Trots att jag är fullt medveten om vad "fel" mat gör med min kropp, mitt välbefinnande och mitt humör... ändå kan jag inte stå emot när suget kommer..  Jag fullkomligt vräker i mig som om det var sista dagen i mitt liv... och det tar inte många minuter heller...
Vet inte hur jag ska bära mig åt för att få ert normalt förhållande till mat, där man kan äta och vara glad, nöjd och tillfreds... inte en massa dåligt samvete och ångest...
Suck!!

Inga kommentarer: