tisdag 28 maj 2013

In your face, Latmasken!!

Efter en trevlig eftermiddag med goa  Höganäsare, har det blivit lite för mycket av det goda...
Latmasken i mig tyckte jag skulle sätta mig i soffan, slänga upp benen och bara njuta... Men jag känner mig själv... Börjar jag fuska är det kört...
Bara att byta om och ge sig ut... 
Idag sprang jag själv eftersom gubben inte var i form och jag dessutom hade tvättat hans träningskläder så han hade inget att ta på sig...
Hade musik i öronen... vilken skillnad, det var mycket lättare att springa... Kände att jag hade kunnat fortsätta ett tag till, flåset var där men benen blev trötta...
Imorgon blir det Yoga, ska bli så skönt att sträcka ut hela kroppen...

Dagens mat:
Lättfil och müsli, knäcke med keso och grönsaker, mini portion fisk, sås och potatis, ananaspaj med vaniljsås, Chicken Tikka Masala, ris, sallad, naanbröd, 2 skivor vetebröd.
Vatten och kaffe

Dagens motion:
Week 4 Day 1 C25K-appen= 31 min löpning/ powerwalk.

Nu ska jag kolla Biggest Loser och få mer inspiration och motivation...

Inga kommentarer: